2cocukannesi__ kesinlikle. Ben çok para da harcamadım. Bime falan geliyo ordan almıştım. Birlikte aynı sofrada oturma imkanı sağlıyor. Ve oturmaya başlayınca mama sandalyesinde takılıyor. Koltuk ve yerde sizin konforunuz da olmuyo. Oturmayan bebekte anakucağı neyse oturan bebekte mama sandalyesi o. Yemek yaparken alıyorum yanıma önüne oyuncak koyuyorum. Evi toplarken onu da gezdiriyorum yanımda. Elim kolum gibi 😂 iştahlı ise gerek yok denmiş ama böyle dar açıdan bakmamak lazım. Her açıdan düşünmek lazım