Busraaslan Tarhanayı yapıyorum ama tam çözünmüyor hala içinde parça parça kalıyor siz nasıl yapıyorsunuz ya da sizde böyle bir durum var mı anneler ?
Arveninannesii23 Busraaslan yapmadan 1 saat 2 saat önce suya koyun sonra pişirin krema gibi olur topak olmaz
Busraaslan Eskici777 benim de öyle ya o şekilde de yedirmek içime sinmiyor başka tarhana bakıcam ben de