Zehraalparslan Tecrubeli anneler bastinlu bebek arabasi almak istiyorum ama olmasi gereken ozellikleri alirken dikkat etmem gereken neler var acaba kullanip memnun kaldiginiz markalar varmi
PembePelikan Zehraalparslan ben baston pek sevmiyorum, tek elle açılıp kapanması lazım ve gerektiği zaman tek elle kullanabilmeliyim chicco ohlala kullanıyorum çok memnunum
sarmaliklahana Zehraalparslan bana onlar cok güvensiz gibi gelıyor ya nedense görüyorum milletin elinde sanki bir tasa takılsa araba devrilecek gibi 🥴 Bazende koca cocukları bindiriyolar ayakları yeri süoürüyor sürte sürte gidiyorlar ayakları katlanacak diye kafamı ceviriyorum 😔 Her keisn kendi tercihi tabii ben kullanmadığım için öyle de gelıyor olabilir 🙄
PembePelikan Zehraalparslan benim kullandığım dünyanın en hafif bebek arabası diye geçiyor zaten kuş gibi hafif
PembePelikan maysa-19 15 kilo kapasiteli, büyük oğlum 2 buçuk yaşında bazen yürümek istemediği zaman kullanıyoruz sorun olmuyor zaten inanılmaz hafif ve kullanışlı bir araba büyük oğlum için almıştım şimdi küçüğü 2 buçuk aylık onu bindiriyorum elim ayağım gibi
PembePelikan maysa-19 bence almayın artık :) maşallah büyümüş alsanız da içinde durmaz diye düşünüyorum.
maysa-19 PembePelikan evet ama hastane alışveriş ne olsa yanımda götürüyorum.orda uyursa falan daha iyi oluyor araba.
sarmaliklahana Zehraalparslan bebeğim 6+2 aylık travel sitem aldım ben cok seyahat ediyoruz geziyoruz diye onu tercih ettim suan pusati kullanıyorum hala ama 1 aya falan baby porta geceriz 🥴