Merhaba anneler bugün kızımla 1. Ay aşımızı olduk biraz ağladı şimdi sütümü içti uyuyor uyuttum ayrıca boy kilo ölçümü yaptık yani sizlerin 1 aylık olduğunda boy kilo ne kadar artmıştı merak ettim hatırlayan we de bu aşı sonrası neler olabilir acaba gece kötü olur mu şu an uyuyor da aşımızı sabah saatlerinde yaptık bu arada sol bacağına nasıl ağladı kuzum🌸🥰