Benim kızımda 16 aylık canım anne yi cok nadir diyor aglarken meme isterken hep baba dede kendi adini söylemeye başladı simdi öykü öddü diyor anneyi nadiren kullanir mama meme hadi gidelim gel boyle şeyler diyor oyuncaklarıyla oynuyr ama daha cok cizgi film izliyor kapatinca ağlıyor cok kötü kendine vuruyor bide yetmez gbi