Biz 3 yaşına kadar günün yüzde 70 tv karşısında gecirdik maalesef. Kardeş doğdu ve 5 ay boyunca ağlıyordu eşimde işteydi gurbetteyiz tekim. 6 ay önce psikiyatriye göturdum tam 3 tü yaş, gec konuşma sebebiyle gittim onlarda otizmden şüphe ettiler maalesef ve direk özel eğitim 3 ay sonra kontrole gelin dedi. Özel eğitim sadece 2 ay alabildi çünkü memlekete geri döndük ve doktora gidemedik de. Şimdi 3,5 yaşında kelimeleri çoğaldı 2 li basit olan cümleler kuruyor. Biyere gittimizde başta cok cekiniyor arkama saklanıyor direk cocukların olduğu yere gitmiyor benide göturuyor asosyal biraz. Bize çok düşkün artı nene dede amcaya. Oyuncaklarla oynuyor, temastan kacmıyor, göz temasımız var herkese, ismine bakıyor çağırdığında( yani başka dünyada gibi değil) yüksek yerden bişey alcaksa sandalye kullanıyor, sayıları 1-20 arası tanıyor, 80 yakın kelimesi var. Dışarda kacmıyor arkasına hep bakıyor geliyozmu diye, kardeşi kacarsa onu getiriyor
Olumsuz olarak; kardeşini dövüyor, kardeşi bağırınca o da bağırıyor sonra bize bakıyor tepki veriyozmu diye sonrada şşş sus diyor, ve biraz yaramaz ve iştahıda bi iyi bi kötü. İnanın hayattan zevk alamıyorum 6 aydır yaşadımı bir Allah biliyor