aybikreis 3,5 yaşında oğlum. Vizyonda Kırmızı diye animasyon film var. Bilet aldım gidicez bakalım. Böyle filme girip çocuğu sıkılıp durmayan var mı? Merak ediyorum ne yapacak ilk deneyim de