tontisbebegim Kızlar dün vicco ilk adım ayakkabısı 21 numara aldım ama, oğlumun Ayak tabanı 13 cm. Vicconun kalıpları nasıl acaba? Tam mı dar mı? İptal edip 22 veya 23 mü alsam acaba bi yardımcı olsanız🌸