Kızlar 9 haftalık 4 günlük hamileyim bubuun doktora gittim kaç günden beri oksuruyorum 10 gün olmuştur öksürük o nedenden olabilir dedi iğne verdi birini bugün yaptı diğerini bir hafta sonra yap dedi neden acaba bu durumu yaşayan var mı acaba kızlar merak ettim