Kuzusuannesi Kizlar günlük kullanım için her bez değişiminde Sudocrem kullanılır mi .. kullanan var mı, güzel mi ?
-KAREN- Kuzusuannesi ben ilk bir ay her bez değişimde kullandım ama son iki aydır günde iki defa kullanıyorum. Bir gece uyurken sürüyorum birde gündüz gün içinde bi ara sürüyorum. Çok fazla kimyasal ürünlere maruz kalmasın diye azaltmaya başladı yavaş yavaş
birbebek_annesi Gözenekleri tıkıyor bildiğim kadarıyla. Önlediğini düşünmüyorum zaten bakımını güzel yaparsanız altı kızarmaz. Ben genellikle yıkıyorum.