MeteNaz 14 aylık oğluma önce emzik sonrasında da biberonu bıraktırmak istiyorum. Biberonuda kademeli önce suluktan sonra da magic cupa geçiş yaparım diye düşünüyorum. Var mı önerileriniz?
ankaku MeteNaz öneri var zamanla birakir emzik kayboldu dersin iki üç gün verme unuturlar biberonu da zaman birakir emzikten sonra
MeteNaz ankaku şuan gitti kayboldu yok bunları anlayacak gibi değil bebeğimsi hala 😂 emziği kessem kendi bırakırmı diye düşünüyorum.