Doğum yapalı 5 gün oldu,oğlumun gözleri sararmaya başladı ama saat başı emiyor ve geceleri de mama takviyesi yapıyoruz,makineyle sağdığımda da oğluma yetcek kadar süt çıkıyor fakat cuma kontrole gideceğiz,büyük ihtimal kan alcaklar bilrubin seviyesine bakılcak,bu süreçte desktroz içirsem mi 1 çay kaşığı her gün diye düşündüm.Kızımda o şekilde hastaneye yatmadan sarılığı atlatmıştık,üstelik hiç emmiyordu ve mama veriyorduk sadece.Bir de oğlumun doyup doymadığını anlayamıyorum hala.Sarılık için ne önerirsiniz ? Emme süresi ve miktarı için fikriniz nedir ?