Eminneee Esracbn bende onu merak ediyorum çözününce su gibi olmuyor mu bende yapıp atmak istiyorum dolaba
Bebikobilge Esracbn kurabiye yi peteğin üstüne koyuyorum poşetin içindeyken tabii hızlı çözülüyor mikrodalga fırın olsa daha iyi olrdu. Geceden mutfağa çıkarıp sabaha da cozunmus olr poğaça bile hızlı çözünür. hiç kek atmadım buzluğa
Mrvdnzmrt Kek kurabiye fazla olunca atıyorum buzluğa , çabuk çözülüo zaten .su gibi de olmuo mis gibi oluo.
Hande-ege Esracbn bebek için hiç atmadım ama kendimiz için sürekli kek kurabiye börek poğaça ne bulursam atarım vaktim varsa dışarda çözdürürüm yoksa mikrodalgada. Börekleri tost makinesinde falan
bikerem Esracbn ikisini de atıyorum,kurabiyeyi saklama kabinda,keki de yagli kagida sarip strecliyorum. Kek icin muffun kagitlar daha iyi oluyor hem porsiyonluk hem cikinca santi ile susleyip cupcake gibi
Aselinannesii6 Esracbn merhabalarr ben atıyorum keki de kurabiyeyi de yarısını dilimleyip keki atıyprum poşete koyuyorum sıkıca bağlayıp yemeden bi kaç saat önce çıkarıyorum aynı yeni yapılmış gibi oluyor çöüzülünce kurabiye de aynı şekilde elmalı kurabiye atmıştım bi kaç kere aynı poşete bağladım yemeden bi kaç saat önce çıkarıp çözdürdüm ve güzeldi tadında değişiklik yoktu