Kızlar merhaba 2.5 yaşında oğlum var ikinciye hamileyim artık agirlastim sayılır ev işi vs zorlanıyorum ve oğlum okadar düştü ki bana anlatamam kendi baeina hiç bir oyun oynamıyor tuvalete gitsem anne nerdesin hadi oyun yapalım hadi gelirmisin seni bekliyorum supurdun mu anne işin bittimi anne onada üzülüyorum sıkılıyor haftada bir defa oyun yerlerine götürüyorum bazen bı kaç tanıdığım ile buluşup çocuklar ilede oynuyor ama bir türlü iş eve gelince sürekli anne bağımlısı yemek yapmamı bile istemiyor hâlbuki oda ağzına kadar oyuncak dolu ve saklayıp yenimis gibi veriyorum bir kısmını bensiz hiç birşey oynamıyor sulu boya yapıyoruz ben biraz yapıp çekiliyorum beş dkka sonra oda bırakıyor arabaları alıyor benim üzerimde oynuyor koluma bacağıma diziyo sizde durumlar nasıl niye böyle yapıyor normalmi bu aylarda çözemedim