Tomrisinannesi Prenses0909 günde iki kez yıkayın. Ne sürsem kısmını hekiminize danışsanız daha yerinde olur sanırım. Acil şifalar yavruya 🌸
BuseK Prenses0909 pamuklu kıyafet , terlememesi için 22-24 derece ısı günde 2 kere yıkayın birinde şampuan kullanıyorsanız 2. De sadece suyla yıkayın
Hiramveben Prenses0909 aynen serin tutun bi kaç gün sık yıkayın poposundaysa bezini açık tutun geçer 2 güne bir de deniz suyu iyi gelir derler
Aryasmumy Tomrisinannesi stilex sürebilirsin ama sık banyo ve ince giyimle kurtarırsın pamuk kıyafetler olsun giydirdiklerin bir de
Tomrisinannesi Aryasmumy stilex kaşıntıda kullanılıyor hanımefendi. İsilikte ve 3 aylık bebekte uygun olmayabilir
Sabriyeilke Prenses0909 ben hergun yikiyorum geceleri sonuyo gunduzleri tekrardan cikiyolar gunde iki kez oda degistiriyorum serin odalarda oturuyorum
gayeceee Prenses0909 Biz 20 günlük tük her tarafı isilik olmuştu duştan sonra bol bol bebe yağı sürdüm 2 defa duşa soktum geçti doktorumuz başka herhangi birşey önermedi
Tomrisinannesi Aryasmumy Sağlık personeliyim , hiç duymamıştım bugüne kadar böyle bir kullanım alanı. Hekim önerisiyse başka tabi. Yeni bir şey öğrenmiş oldum. Sevgiler 🌸
Kkizilay2 Prenses0909 bence saf zeytinyağı kullanın, bebek yağları küçük bebekler için pek sağlıklı değil parfüm var içerisinde. Bizde 2 aylığız pişik ve isilik de hep zeytinyağı kullandım, duştan sonra sürüyorum uyuyup uyandıktan sonra düzeliyor.
Thesra Prenses0909 Gün aşırı banyo yaptırın mümkünse vücut kremi ve losyonu kullanmayın pişik kremi sürmeniz banyo ardından iyice kuruladıktan sonra iyi gelecektir geçmiş olsun🦋