Kızlar bi haftadır sütüm azaldı farkındayım buraya da yazmıstım arttırmaya calısıyorum. Bu sabah reglim basladı. Daha bebeğim 2 aylık. Regl basladıysa emzirme dönemi sona eriyor diye bi dedikodu var. Doktorum bana 6 aya kadar regl olmayabilirsin demişti 2.ayda oldum sütüm bitiyor anlamına mı geliyor bu