Merhaba hanimlar. Kizim 9 buck aylik dogdugundan beri mamayla besleniyo.ilk aptamille basladik 1 numarasi iyi grlmisti gaz kabizlik yasamadik 2 numaraya gecince kabizlik yasamaya baslayinca bebelac aldim kabizlik sorunu cozulmustu simdi bebelac 3 numaraya gectik kizim surekli kabiz lavmanla yada fitille anca yapabiliyo onda da cok agliyo zorlaniyo sizde de 3 numara kabiz yapti mi ? Onerebilceginiz 3 numara mama var mi ?