Ya kızlar ben 3 sene önce falan bi corba yaptım lezzetli olmuştu ama adını hatırlamıyorum internetten bakmıştım tarifine. Nasıl anlatsam baharatlı gibi sanki hamur yapip arpa şehriye gibi yuvarlamıştım onunla çorba yapmıştım acaba adını bilen var mi 😢