Merhaba
dün geceden beri içim içmi yiyor burda bi kaç anne yardımcı oldu ama daha genel bi görüş almak istedim belki aralızda doktor öğretmem psikologlar varsa önerilerini bekliyorum çok teşeklürler
Benim kızım 22 aylık.. fiziki görünen bir sorunu yok.. hatta etrafta genelde çok zeki masallah diye soylerler. 10-12 kelime kullanıyor sadece. İsmiyle seslendiğimizde genelde bakmıyor . İşine gelmiyorsa hiç üstüne alınmıyor..Nadiren 3-4 kez seslenirsem bakıyor.
Kendi yasıtlarıyla pek oynamaz ve eger onlar cıglık aglama gibi davranıslrda bulunursa korkup aglıyor.. kendinden büyük cocuklarla cok egleniyor. Yemek konusunda çok seçici kendi sevdiği şeyler dışında zorla yemek yediriyorum. Göz kontagımız herkesle var sadece yabancılara pek bakmaz. 6.ayından beri bütün oyuncaklarla amacına göre oynuyor onda bir sorun yok herşeyi de bir kere göstermem yeterli hemen anlıyor ve yapıyor. Taklit yeteneği var ne yaparsam benzerini yapar. Tüm verdiğim komutları algılar ve yapar. Tv biraz fazla izlettim 14 aydan bugune kadar durmuyor diye.. acaba konuşmaması tv telefon yuzunden mi yoksa otizm mi bilemiyorum dünden beri düşünüyorum ne yapmam lazım