7 aya yakınken geri geri emekleyip ağlıyordu 😂 Sonra geriye gitmeyi bıraktı. Geriye gitmeyi bırakınca öne bir iki adım kadar gelmeye başlamıştı. 7,5 ayda tam anlamıyla emeklemeye başladı. Şimdi 8 ay 20 günlük istediği yere gidiyor. Ama çok sevmiyor, derdi yürümek tutunup kalkmaya çalışıyor devamlı. Neye acelesi varsa 🙃☺️