Ademefee 31 aylik oğlum doktorumuz gelişimi geriden oldugu icin endokrine yönlendirdi baska bi şehirden geleceğim doktor önerisi olan varmi
Cero_12 Ademefee merhaba o hastane doktorları sürekli olarak değişiyor başka bir şubesi daha olduğu için bir orda bir buradalar.Randevuyu aldığınız doktor bakmıyor yani sürekli.Ama hastane çok ilgili.