Merhaba kızlar bebeğim 5 aylık saçım kıvırcık ve dökülüyor doğumdan sonra. Sürekli anne topuzu yapmktn sikildm. Kıvırcık saç çok uğraş istiyor. Brezilya fonunu yapmk istiyrm 6. Aydan sonra. Rahtca şekil vermk istiyrm. Yapanlariniz var mı detayli bilgi verir msnz birde saç dökülmesine karşı etkili şampuan vs kullanan var mı?