Burda gece kesintisiz uyuyo diyen arkadaşları görünce çok imreniyorum. Ne gece bi düzenimiz var ne gündüz. Maksimum 3 4 saat kesintisiz uyuyor o da günde bir kere. Gündüze gelirse gece hepten beter oluyor. Tam derin yattı diyorum, on dk sonra kıvranarak uyanıyor. Düzenli diyen arkadaşlarım nasıl yaptınız bunu?😔 Çok zordayım ya