21Asaf bizde devlet Hastanesi’nde KBB ye gttik bı seferinde kamerayla baktılar burnuna çok korktu ağladı ama hastaydı o zmn doktor dedi ki hastayken sis olur zaten iyileşince bakalım. İyileşince götürdüm bu sefer hastane ayağa kalktı ama baktirmadi 😂 sonra bu doktora gttik grip öksürükten sebep geniz eti varmı dedi suphelendiler ama baktirmadi dedim ben bakayım dedi . Özelde röntgenle baktılar ne acı ne bişe çocukta korkmuyor iki saniyelik iş için çocuğu yalandan aglatmisim devlet Hastanesi’ndee.. valla bizi çocuk doktoru tedavi ediyor KBB ye gitmeyi düşünmüyorum daha .. KBB alerji ilacı verdi icsn Bakcam geniz eti geriledimi gerilemedimi diye dedi ama hiç bana üç aylık bı tedavi demedi burun spreyi sıkma püf noktasida demedi. İlgi göremedim anlican doktor şans işi Allah iyilerle karşılaştırsın