Bebegim 2 aylik 23 gün kuvezde kaldi solunum sikintisi nedeniyle cigerlerine tup takildi simdi 2 aylik oldu ama yuze halen gulmuyo ama konusurken dinliyo gelisimi icinde dokodrumuz iyi diyo ama gulmemesi normalmi bilmiyorum bu durumu yasayan annelerimiz varmi?