Ebruuuuuuu Kızlar merhabalar bebeğim 1 hafta sonra 6 ayına girecek bebeğim sadece mama yla besleniyor sizce haftaya yavaş yavaş başlamalımıyım ek gıda ya ve mama yı 2 numara mı almalıyım doktorumuz haftaya randevu verdi ben size sorup bilgi almak istedim
Eymenimm34 Ebruuuuuuu Rica ederim mamasınıda 2 numara alın tabi bende öyle yapmıştım 1 hafta kala bitmişti 2 aldık bizde hemşiremize sorduk bir sorun olmayacağını söylemişti