Tubacnr0 Bebislerinlerin dişleri çıktımı uyku durumu nasıl benim minnoş dis çıkarmadı daha geceleri çok kivraniyor sanki dis sancısına bağlıyorum ek gıdayı kac kez veriyorsunuz günde
Mericcc Tubacnr0 disler çikmadi henüz. Uyku bozulmuştu bir kaç haftadır zaten geçen hafta da covit olduk ailecek uyku ek gıda hepsi birbirine girdi. Bu hafta kendimi de toparlayıp bebeğimi de düzene koymaya çalışıyorum. Ek gıdayi 3 öğün veriyorum ama az az yiyor zaten.
Temmuz2021 Tubacnr0 7 ay 19 günlük 2 dişi var. 2 aydır gece uykusu bize haram. Saat başı bazen yarım saatte bir uyanıyo. Gündüz uykusuda 30 dk anca. Ek gıdayı 3 öğün veriyorum. Doktorumuz süt bal tuz bazı baharatlar hariç herşeyi verebilirsin dedi. Zamanla tüm tatları denemiş olucaz
aylinbb alttan iki diş çıkardı. ek gıdayı üç kere veriyorum günde. üç gün öncesine kadar uykusu çok güzeldi gece yatar sabaha kadar bir kere emmeye kalkardı. üç gün önce ateşlendi hastalandı ondan beri gece kalktı mı uyumuyor :\ umarım düzelir yakın zamanda
Enbiannee Tubacnr0 sabah kahvaltı genelde yumurta labne pekmez bazen haşlıyorum bazen kırıyorum 2 günde bir kemik sulu çorba yapıyorum çorbayı çok seviyor güzel yiyor onun dışında herşeyi tattırıyorum arada yoğurt yediriyorum bu arada emziriyorumda ya siz ?
Tubacnr0 Enbiannee ben 6. Aya kadar sagarak veriyordum 7 ayda sütüm kesildi mama veriyorum 6 ay kilosu 7600du sizin kac acaba
Gzmaldeniz Beslenme iyi ama.ben dil.gelisimine odakliyim sadece sevinince çığlık atior ba ba falan tek hece Dior mu sizinkiler dil.gelisimleri nasıl
aylinbb Gzmaldeniz dadada vs diyor bir de sanırım dünden beri gel demeye başladı ama bilinçli mi diyor yoksa bizden sürekli duyduğu için mi tekrar ediyor bilmiyorum
0123 Bnm kiz 7 sy 23 gunluk daha hiç heceleme yok isminide bilmiyo normalmi sizce burda okuyunca biraz geç kalmış gibi hissediyorum
Gzmaldeniz aylinbb benim bebeğim çığlık atıyor sevinince eee diyor aa diyor adını falan bilio sanırım hemen bakio agu falan var daha zaman var gecelere galiba
Annesininprensesi55 Tubacnr0 Biz 5.ayda alttan iki tane çıkardık şuan üstte bişey yok henüz ek gıdayı da bazen 2 bazen 3 kere veriyorum doktor 2 çay bardağını geçmesin verdiğin ek gıda dedi