Enbiannee Aslında bu konuda sanırım metobolizmam hızlanma süresine girdi ben 10.30 gibi engec 11 olur sabah uyanmam kalkınca bir limonlu kahve içiyorum granul olandan. Ardından 5 su bardagı su ve 11.30 12.30 kadar bekliyorum çünki bi yarım saat kahvenin etkisi olması lazım diye ve kahvaltım 12.35 gibi sürede bitmiş oluyor ardından bol su ve ev rutini işleri ve ara ögünde 3 de bir yulaflu milk şek içiyorum yine yeşil çay. Bu ara sarfında ben suyu çok içemiyorum aslında günde 1.5 litre anca içiyorum. Yaşil çalar ve ödem süları ile bu 2 litre olurdur sanırı ikindin ya ayran yada bir küçük fincan kahve hindistan cevizi yaglı katıyorum tarcınla birlikte. Onun yanına ya leblebi yada tahıllı bir pirinç patlagım var. Yada tarcınlı süt yanına bir elma yada yarım muz yine çeşit kuru yemiş ola biliyor yanlarında hurma ,kayısı , kabak çekirdegi bir acuç kadar ceviz iki tane 4 tane fındık badem ola bilir bu şekilde bir ara ögünlerle çeşitlendiryorum ki acıkmıyorum bu saydıklarımı hergün yeniliyorum hepsi bir yemiyorum dönüşümlü yaparak hepsinden az azyiyorum ikindin de böle ara ögün atıstırmalıklar var ara ögünümde iki defa oluyor . Akşam hafif yiyorum çünki iki ara ögün olunca akşam tek menü ile idare ediyorum ekmek sadece kahvaltıda yiyorum bazen de sabah yemediysem akşam yemeginde yiyorum tam buday ekmeginin yarımını bazen vasa alıyorum onunlada yiyorum ekmek niyetine geciyor kahvaltı ve akşam da yedigim oluyor bazen Böle durumlarda kurtarıcım oluyor vasa 🙈 ve akşam genelde cayı boş içerim ama arda küçük kaçamaklarım var tabi onlarda küçük küçümencik işte😁🤭🙈
BENİM ARKADAŞIM DİYETTE ONUNLA BİRLIKTE YAPIYORUM ASLINDA DİYET. İYİ GİDİYOR YANINA ARKADAŞ OLUNCA MENÜLERİMİZİ PAYLAŞIYORUZ BİZ ÇOK GÜZEL BİR MOTİVE OLUYOR BİZE VALLA BÖLE OLUNCA 💪🏻