Merhaba hanımlar 3 ay önce sezeryan ile doğum yaptım 3 kilo fazlam ve ayva göbeğim kaldı ama ben eski halime dönmek istiyorum sizler doğumdan ne kadar süre sonra mekik vs yaptınız ? İnternette 6 haftadan sonra yapılabilir yazıyor ama malum kaç kat kesildik 🙄 korkuyorum iç dikiş açılma vs olursa diye . Başlayanlar süre hakkında yardımcı olabilir mi ?