Bebeğim doğduğundan beri reflüsü var. İlk olarak gastrotuss baby kullandık ve bir müddet rahatladık şuan 4 aylığız ve dahakötü olduk sürekli kendini yay gibi geriye atıyor ve saat başı ağlayarak uyanıyor. Doktorumuz şimdide zantac şurubunu verdi daha ağır bir şurup ama deneyeceğim. En kısa sürede geçerde bebeğim acı çekmez 🙏🙏 var mı bizim durumumuzda olan anneler