Arkadaşlar bebeğim 11 günlük ve doğduğundan beri solunum sıkıntısından makineye bağlı bir şekilde yoğun bakımda. Sorun şu ki genetik bir hastalığı olabilirmiş çünkü makineden ayrılamıyor. Allah rızası için okumalarinizda ve hatimlerinize kandil gecesi yavrum ervanuru da katın. Bu gözü yaşlı annenin isteğini kabul ederseniz sevinirim 😭