Aselmiraam 14012020gs ilacın ismini unuttum valla bitince atmıştım goguslerinizi ve diğer ağzının değdiği emzik vs temizliyormusunuz
14012020gs Aselmiraam Evet emzik biberon ağzını her gün kaynatıyorum goguslerimide karbonatlı suyla yıkıyorum emzirme öncesi.
Miyonunannesi 14012020gs mikostatin damla verıyolar canım sen gogsune suruyosun bebegınde agzına damlatıyosun
14012020gs Miyonunannesi gogsunuze ve bebeğe her emzirme sonrasımi yaptınız. bebeğin ağzına damlatmak yeterlimi yoksa damlattiktan sonra ağzının her tarafına sürmek gerekirmi.
Miyonunannesi 14012020gs canım senın gogsunede surmen lazm vunku bulasıcı ıkısı aynı anda duzelmesı lazım birini iylestrmek bi işe yaramıyo maeşesef damlatıyodum agzına canım
14012020gs Miyonunannesi çok teşekkür ederim hem bebeğe hem kendime her emzirmeden sonra her defasında mi yapayım yoksa sadece sabah akşam mı. Ebeye sormayı unuttum eczacida sabah akşam demiş sadece oyuzden soruyorum yeterlimi gün de iki defa
Miyonunannesi 14012020gs günde 3-4 falan yeterli olur en fazla bnce her emzirmede gögsunu yıkayıp oyle ver ama canım
Bilgeliya Aselmiraam çok degl 1 çay kaşığı verin. O kadar damla veriyoruz su en temizi. Hazır su yada kaynams soğumuş su verin. Bende sizin gibi korkmstm keşke verseydm zamanında ilerlemezdi