elcn4139 Yanı poposunu kaldıramıyor. 🤣🤣götün götün gidiyor biraz. Emekleme yok tutumup ayaga kalkma yok acaba yaşını karşılayıp yürürmü yada nr zamana kadar emeklememesi yada yürümemesi normal. Hiç yürümicekmiş gibi geliyor bu cocuk 🤣🤣
Meryem09 elcn4139 kaç aylık kızınız. Benim oğlumda 5.5aylikti geri geri emekliyordu 7.5 aylikken normal emekleme oldu 8 aylık olduğun da tutunup kalkmaya başladı
Mommysharkdoodoodoodoo elcn4139 emekleme bir gelişim basamağı değildir. Oğlum hiç emeklemedi. 9 aylıkken desteksiz yürümeye başladı. 10 aylıkken koşuyordu.
Demetbulut elcn4139 18 aya kadar yürümemesine normal diyor hekimler.. Kaç aylık bebeğin bilmiyorum ama bırak kendü haline elbet zamanı gelşnce yürüyecektir.. Emeklemeye takılma her çocuk emekliycek diye bir durum yok.. Mesela kızım hiç emeklmiemedi ama oğlum emekledi.. Oluruna bırak zamanşa olur
seymabykn elcn4139 Benim kız ne emekliyordu ne oturuyordu 10.ayına girdiği gibi her ikisini yapmaya başladı şuan 11 buçuk aylık yeni yeni tutunup kalkmaya başladı her bebek gelişimi farklıdır ama bebeğiniz birden kalkıp da yürüyebilir 😃
Ayseege6156 elcn4139 emeklemek bir zorunluluk değil canım isterse hiç emeklemez 18. Aya kadar yürğmesi beklenir sadece
kuzey-21 elcn4139 oğlum da oturduğu şekilde ilerliyordu. Yaşına az kala tutunup yürümeye başladı. Dikiliyor falan ama yürümüyor. Şimdi hem emekliyor hem oturduğu şekilde gidiyor 😂 13 aylık bu arada
birtutamsac elcn4139 her bebeğin gelişimi farklıdır komşumuzn torunu 7 aylıkken tutunup yürüyodu şu an 9 aylık desteksiz yürüyormuş. Benim kızımda 10 aylık daha yeni emeklemeye başladı 😇
Meryem09 elcn4139 emekleyecek diye bir şey yok ya. Bir yerde okumuştum emekleyen bebeğin yürümesi geç olur istediği yere emekleyerek gitmek onun kolayına gelir diye ha ne kadar doğru bilemem. Emeklemeden yürüyen bebeklerde var yani