simgesell Merhaba anneler lazer epilasyona başlamak istiyorum emzirirken yaptıran oldu mu sonuç aldınız mı ? Olumlu veya olumsuz ?
birtutamsac simgesell emzirirken hormonlar tam dengede olmadığı için açıkçası ben emzirmeyi sonlandırınca gitmeyi düşünüyorum.
Aslan24 simgesell ben gidiyorum valla gerçi benim doğumdan sonra anan aman çıkmadı ama bırakmadım çıkınca gidiyorum
ikicocukannesi__ simgesell gittiğim yer 3.ay dolunca gel emzirsende bişey olmaz zararı yok demişti ben 3.ay sonu başladım 3.seansıma gideceğim haftaya hatta bi sıkıntı olmadı oğlum emiyor hala çok şükür
simgesell ikicocukannesi__ emzirme bitmesini beklemek istemiyorum yildim artık kıl tüy işinden. Gitcegim yerde sorun olmaz dedi
ikicocukannesi__ simgesell evet ben başlamıştım 2seans gittim hamile olduğumu öğrenince bıraktım nasip olmamıştı dedim doğurayım hemen başlayacağım 😄 yaza kadar baya fark eder dökülmeler başladı bile
Aslan24 simgesell memnunum valla hamileykende gidiyordum suanda devam geç çıkıyor zaten doktorumda sıkıntı görmedi gitmemde sen mutlu olursan sütünde kaliteli olur dedi saçlarımı bile boyatıyorum :)
simgesell ikicocukannesi__ darısı başıma inşallah diğer ay baslicam cihazın adı ne acaba biliyor musunuz