Artık gece gündüz ayirabilsin diye sabah 7-7:30 gibi kaldırdım 1 hafta boyunca 1:30-2 saate bir uykuya yatırdım gündüz uykulari çok güzel beşiğinde kendi kendine uyuyor 3 uyku yapıyor bıraksam ilk uykusunu 3 saat falan yapar uyandırdım ama yinede geceleri 12 de bir kalkıyor sabah 4-5 e kadar öyle olunca sabah kaldırmakta zor oluyor bir akıl verin kizlar bırakayım istediğinde uyusun uyansın mi ne yapayım siz neler yaptınız ya