Oğlumun yüzünde kaş üzerinde alına doğru kızarıklık ve kaşıntı var kuruluk olduğundan dolayı doktora gittik doktor egzama olduğunu ve 3 gün krem kullanacağımızı söyledi fakat kremde kortizon olduğu için kullanmayı düşünmedim. Mustela Stelatopia Krem kullanıyorum biraz rahatlatıyor,kızarıklık gidiyor ama oğlum elini sürünce tekrar kızarıyor. Sormak istediğim böyle bir durum yaşayanınız var mı neler yapmalıyım. Ne kullanmalıyım önerilerinizi dikkate alabilirim☺️