Sara1904 tabi ameliyat zor ama cok çabuk toparlıyor bebekler korkmayın. kaskla tamamen düzeldi diyemem önde çok az da olsa bir cıkıntı görüyorum. arka kısmı tamamen toparladı hıc uzama yok. dısardan kimse anlamıyor ama ben enbasından beri bildiğim için farkediyorum. kapanma durdu 1 yasında tekrar gidecegiz kontrole. inşallah sizinki de kask ile düzelir ameliyat olursa da korkmayın cok zor bir ameliyat değil zaten daha cok küçük muhtemelen kapalı yaparlar.