Kızlar bebegm 9bucuk aylık. Emmeyi bırakmak üzere sütümde azaldı zaten. Mama yemiyor cocuk.aksam 7den itibaren ek gıda mevzusu bittimi tamam. Buyuk insan gibi deliricem ya. Ek gıda yemeyi cok seviyor. Buyuk bir kase goturuyor ogunlerinde. Acaba cokmu doyuyor. Normalmi bu. Birde gece besleme yapıyormusunuz hala yoksa yatmadan yedıgını sabaha kadar yetiuormu . Aksamları ne verebilirim mama dışında sizce.🙄