yenianneee 2 aylık bebeğim var siz günlük hayatta ve gece uyurken nasıl giydiriyorsunuz bebeklerinizi biraz yardımcı olur musunuz
Sedaahmet yenianneee çıtcıtlı atletle duruyoruz biz hep. Oglum 3 aylik. Klimamiz yok. Gece balkon serin oldugu icin balkonda yatiyoruz. Yine kisa kollu citçıtlı zıbın giydiriyorum. Üzerine müslin örtü örtüyorum.
Cherrymom yenianneee yarım kol zıbın ile altınada akşamları gece yatarken uzun pijama pantalon penye ince kumaş çok serin oluyorsa çorap gündüzleride tek zıbın ile 28 derece ve üstünde giydirebilirsiniz bazen atlet zıbın üstüne kısa kollu tşört ve şort giydirebilirsiniz
mervee51 yenianneee bende bilemiyorum nasil giydirsem 40ımız yeni çıktı uzun kol alt üst takım giydiyorum kısa kol sorta tuluma falan mı gecsem bilemedim üşür mu ayagi falan soğuk oluyor bazen bilenler yardimci olursa seviniriz
Ysmnn Sıcak olduğu için sürekli klima açık duruyoruz kıyafet olarak sadece zibinla duruyoruz gece gündüz
Liya00 Klima açık çıtçıtlı badiyle duruyor kızım gece de üstüne hava geçiren fermuarlı kundak giydiriyorum. 2 aylık bu arada
Mervea yenianneee kısa kol zıbın giydiriyorum yada zıbın giydirmeden kısa kol tulum gece uyurkende aynı şekilde üstünü pek örtmeyi sevmez sırtını inceden örtüyorum
Ghost35 4 ay 1 haftalık oğlum.klimayı açtığım ıcın içine zıbın üzerine uzun kollu badi altına uzun esofman ve corap. Uyurkende karın gogus bolgesne muslın örtuyorum. Cokmu kalın giydiirom acaba