yesilkahve Mevaaah bazılarının diş belirtileri erken başlıyor, mesela benim oğlumun üç aylıkken başladı dişlerini sürekli kaşıyorduk salya akıtıyordu,huysuzluk yapıyordu anca yedi buçuk aylıkken çıkardı dişini 🤦🏻♀️
Melikeeeecansuu aslansmomm 3 aylık cıkaran bıle varkı. Kabarmıs yanı resımde oyle gözüküyor ç. O kabaran yerde cızıkler varmı
aslansmomm Melikeeeecansuu yok o kadar dikkatli bakamadım ya ağzını açamıyorum yarın bakıcam gündüz gözüyle