Kızlar bebeğim 2 ay 17 günlük sabah neşeyle uyanıyor öğlene kadar çok iyi ama iki gündür öğle oldu mu huysuzlanmaya başlıyor ağlıyor ta ki saat gece 11e kadar. O saatlerde anca uyuyor normalde gündüz uyumayan bi çocuk değildi ama iki gündür tamamen bıraktı bırakması bişey değil bari ağlamasın ne yapacağımızı şaşırdık dün belki bi yeri ağrıyodur diye ağrı kesici verdik, gaz damlası verdik ama saat 11 olmadığı sürece susmadı normalde kucakta gezmeyi sever ama onda bile ağladı dün niye böyle oldu acaba ya çözüm önerisi olan var mı😔😔😔😔