Yagmuurr1 Benim kızım da 22 ile yattı. 20 saat kadar ışık tedavisi aldı, sonra çıktık hastaneden. Üzülmeyin hiç . Çok kolay çözülebilecek bir problem. Ben de o psikoloji ile çok ama çok ağlamıştım, oysa şimdi baktığımda çok rahat atlatılabilen bir şey. Üzülme güzel anne, geçecek ☺️