Gizemdonmez006 Belki görmüşsünüzdür geçende post açtım Konak çıktı bebeğimin basında diye hakiki zeytin yağıyla yağlayıp 1 saat bekledikten sonra yıkayıp sık dişli bebek tarağıyla tarıyorum ama kafası kızarıyo bebeğimin hiç bastırmıyorum da normal mi 🙈❤️
Makbuss Gizemdonmez006 zeytinyağı yapmıştır heralde direk yağı surmuyecektin öyle okudum burda mustela bebek şampuanı tamamen bitiriyor tavsiyem geçmiş olsun
Kemalinannesi Kızarmasınnormal ciltleri hassas çok sık yapma yaptığın zaman 2 gün sonra faşan yap banyo yaptırdığın zaman da kabarır o zaman da temizleyebilirsin
GizemDmlSak Makbuss dogdugundan beri mustela kullaniyorum malesef bizde fayda etmedi ben karbonata zeytinyagi dokup kafasina masaj yapiyorum yarim saat bekletiyorim tamamen temizleniyor ama 10 15 gun sonra tekrarliyor kimi cocuklarda 1 yasina kadar falan oluyomus 😵🤦♀️
Kelebek88 Makbuss bn mustella kullniom dogdugu gunden beri bizdede oldu ama kabuk atma olmadi ufak tefek bi iki tne denilebilir..yine mustellann yagini suruyorm hafiften kafasina yok gbi gorunuyr simdide.bakalm ilerdeki gunlerde gorecem. Ve ne hikmetse bende kendimi bildm bileli huylanirim konaktan..ins.olmz yavrum
Makbuss GizemDmlSak bizde olmaya başladığı an ben alip kullanmistim maşallah ama hiç olmadı kızım 6 aylk olucak demekki her çocukta bir degil etkisi gecms olsn sizede
Sedaahmet Gizemdonmez006 ben zeytinyağinı hafif ısıtıyordum asiti gitsin diye. Soguduktan sonra sürüyordum. 1 saat bekletip bebegimin kendi ince taragiyla saçın ters yönünde tariyorum. Cok sert taramayın ama. Cilt hassas oldugu icin illaki hafif kızariklik oluyor. Taradiktan sonra banyo yaptiriyorum. Banyodan sonra hic kızarıklık kalmıyor.😊
Duyguaslannn Gizemdonmez006 1 saat mi! Zeytinyagı o kadarda iyi yöntem değil asidiktir yakıcıdır ben bebe yagı kullanıyorum oda yumuşatmak için 5 10 saniye masaj gibi yapıp tarıyıp hemen yıkıyorum bol suyla yapmayın bence
busra1263 Gizemdonmez006 canm bende burda aynı posttan açmıştım. Ben hergün duş aldırıyordum zaten. Hazırlık aşamasında kafasını bebe yağıyla yağladım ama çok az böyle inxe tabaka şeklinde. Sonra geriye doğru ince tarakla taradım kısa sürede geçti hemen bıraktım bende aZıcık yine çıktı:)) devam etmem lazım yani korkma hafif kızarabilir birşey olmaz
Mldclk Gizemdonmez006 Benim kızımda da vardı sarı bir tabaka oluşturmuşru biraz zeytinyağı ve karbonatı karıştırıp banyo yaptırmadan önce konak olan bölgeye sürüp beş dk beklettim güzelce yıkadım ve taradım ilk yapmam da geçti tavsiye ederim.Bu arada tararken bizim bebişin de kızardı ama hassa olduğu için ciltleri çok bastırma birde çok sık tarama
Masalim Gizemdonmez006 normal canım korkma ben gece surıyorım sabah yıkamıstım kızımda uc gecede bıttı sımdı ıkı aylık oglum var konak olusmaya basladı onada oyle yapacagım
Nevnev Gizemdonmez006 Gizemdonmez006 benim kv tarakla taratmiyor ama deniycem karbonatta güzel kabartıyor
Ebruuu641 Gizemdonmez006 benim altı alim bebeğinde tekrar etti yâda ben geç fark ettim bilmiyorum 🤦♀️🤦♀️ama tek bir gün hindistan cevizi yağı sürdüm biraz beklettim ters taradım ve tek seferde bitti şükür
Ruziray Gizemdonmez006 ben dalın vazelin sürmüştüm biraz yumuşadı taradik ve yıkadık hemen geçti. Kesin çözüm tavsiye edrrim🙉
KutayAslanmoms35 Gizemdonmez006 kullandığınız şampuanı değiştirin birde tavsiyem tarakla değilde havluyla kuruturken saçı tersine doğru kurutun 2 yıkamada geçecektir.