Kızlar dün akşamdan beri sancım var hamileyim artık 40 doldurdum biraz sancımı evde cekmek istedim sabah hesapladım sancım 5 6 dk bir 20 saniye falan gelip gidiyordu nişanım geldi kanamam olsu az az suyum gelmedi uzandım çok yorgunum çünkü ondan önce akşamda gelip giti sancı çok yoğun degildi ama uyutmadı neyse biraz uzanayım dedim hesaplarıma göre 5 dk bir sancı geleceği zaman kalkıp yürüyordum bi süre sonra uyuya kalmışım uyurken sancım gelip gidiyordu ama şimdi biraz sancım azalmış acaba doktora gitmelimiyim ikinci gebeliğim ilkinde ıkınma hisi geliyordu gitiğimde geri dönmesim doğuma gectim artık panik yapmakta istemiyorum bilmiyorum napmalıyım