Simbat0709 Bebeğimin bir haftadır iştahı gitti aç ama sevdiği yemekleri bile yemiyor yemem diyip başını çeviriyor aynı şekilde uykuları da çok kötüleşti sürekli uyanıp meme istiyor ve dalamıyor içinizde bunu yaşayan var mı ve nasıl bir çare buldunuz
Nuduu Simbat0709 19 aylik ayni sekildeyiz huysuz miz miz istahsiz birde ustune kabiz oldu iki defa dr goturdum ilac kullandik 1 hafta iyi oluyo yine basliyo zor cok zor bittim resmen
Nealakasivarrr Simbat0709 18. Ay bitirdi bizi. 4 dişi çıkıyor. Her gece feryat figan ağlama, huysuz, laf dinlemiyor.. Sürekli kendini yerlere atıp ağlama. Birşey yememe vs vs
pilavustutavuk 18.ay köprüden çıkışta ki bir önceki atak ayi. Uyku gerilemesi, yemek yememe , herseyi red etme ne ararsanız var bu ayda.
Simbat0709 pilavustutavuk yaa çok sağolun bilgilendirdiğiniz için biz de doktora gitmeyi düşünüyorduk atakları bitti derken 🤦🏻♀️
Simbat0709 Nuduu çok geçmiş olsun ilaç ne kullandınız peki biz Demir kullanıyorduk onu bıraktık tekrar mı dönsek diye düşünmeye başladım
Nuduu Simbat0709 biz hala aliyoruz ferrum hatta polivit vitamin yok yani yapisal sanirim arkadasimin cocuklari maasallah yiyip icip keyif yapiyolar bizim ki bi tuhaf
Cherryblossom Simbat0709 birebir aynı durumdahız gece cıglık cıglıga memeeeeeeeee diye agliyo 15-20 dk bir deliricem sanirim😔 17 bucuk aylık
Simbat0709 Cherryblossom bu biz işte bi de sabah kalkıp işe gidiyorum maffolduk geceleri uyku yok hiç
pilavustutavuk Simbat0709 ne demek. 32 aylik oğlumda tüm bunları dibine kadar yaşadik. 2 yas sendromuna giriş yaptınız ayrıca. Hersey geçici.
Simbat0709 pilavustutavuk pilavustutavuk çok teşekkürler umut oldunuz bi kaç gündür ağlamamak için zor tutuyorum kendimi
MomofGok Simbat0709 oğlumda 18 aylık ve köpek dişleri çıkıyor gerçekten şu zamana kadar en zorlandığım dönem. Gündüz 15-20 dakikada bir meme istiyor gecede yarım saatte bir uyanıp emmek istiyor gerçekten artık uykusuzluktan bitmiş durumdayım. İştah desen yok dişten dolayı eli sürekli ağzında. Çocuklara zor analara ayrı zor geçecek elbet Allah yardımcımız olsun ☹️