9 ay boyunca doğum anına kadar kustum çok çektim prilam kullanmama rağmen çok kötüydüm..kullanmayınca cehennemi yaşıyordum resmen..doktor yatırmıştı beni ben istemesemde..Benimde son zamanlarımda oluyordu kusarken kaçırıyordum çok kötüydü yaa ağlardım nolur kusmayayım diye 😔