Pialvi Kızlar bebeğim 8 aylık..ilk defa ateşi oldu..ve hala devam ediyor i..calpol verdim..ılık su ve şimdide ılık bez koyuyorum..başka ne yapmam gerekiyor
NurSema01 Pialvi çok kalın kat kat giydirmeyin çok ateşi varsa tek kat bile giydirebilirsiniz ateşi geçmiyorsa da bi doktora gidin hastalık belirtisi olabilir dişi yoksa dişte olabilir bebeğimin ilk dişinde çok ateşi olmuştu bizim de gecemiz zor geçmişti
Utkucan Pialvi hastaneye gitmeni tavsiye ederim ateş ölçer bozulmuş kaç olduğunu bilmiyorsun çocuk havale falan geçirir Allah korusun müdahale etmişsin hala devam ediyorsa bekleme
Pialvi bireylul ateş ölçerimiz bozuk iki diş çıkardık diş de olabilir ama inşallah diştir çünkü dışarı çıkarmıştım hava alsın diye üşütmekten korkuyorum