Meryeminci Anneler merhaba emzirme sonrası bebeğim kusuyor çürümüş gibi kusmugu .normal mi acaba .bir aylık bu arada .son üç gündür günde bir kez kusuyor .ateşini olcuyorum normal keyifsiz bı durumu da yok aslında
Ezram2121 Meryeminci bende az önce aynisini postu açtım benimde bağlam şeklinde hemde verdiğim gibi kusuyor emzidiği gibi 5 dk sonra
Elizaninannesii Meryeminci peynirimsi kusuyorsa sütün yatıyor derlee ama kokuyorsa üşütmüş olabilir ayaklarını sıcak tutun
susunbebekuyuyo Meryeminci süt kesiği gibiyse normal sütün yarıyor yağlı fazla kısmını atıyor ama kokuyorsa üşütmüş olabilir ayaklarını sıcak tutun