Dün 20 yaş dişimi çektirdim ve doktor 3 gün istirahat verdi ağrım çok olduğu için. Sorum şu ben yarın başlasam yani iki gün kullanmış olacağım. Ek dersim kesilir mi raporlu olduğum için yA da dilekçeyle filan halleder miyim? Rapor sürem bitmeden başlarsam…