Merhaba anneler bebegim 10 bucuk aylik üst dişlerde geldi ve 3 gündür çok ısırıyor emerken canim çok yanıyor artık emzirmeye korkar oldum her emzirdigimde stresten geriliyorum başıma ağrılar giriyor bana yardımcı olabilecek birileri var mı acaba tavsiyede bulunabilecek
Bebegim emerek uyuyor bir tek memeye düşkün ve ne yapicamı bilmiyirum